dinsdag 10 februari 2009

Delicious

Op mijn 23 dingen zoektocht nu een restaurant gevonden....

Verleiding ligt zo dicht bij zonde.
Te veel. Te ver. Te lekker.
RedDelicious stelt je steeds
meesterlijk op de proef.
Maar alleen jij kent je grenzen.

Red of rood staat voor energie,
gevaar is uitnodigend.
Delicious of heerlijk staat voor een
tongstrelende ervaring van het eten
en drinken.
Gelezen op:
http://www.reddelicious.nl/
Het heeft wel met "social" te maken (en het is bijna Valentijnsdag), maar waar kan ik bookmarken?



Of ben ik op de verkeerde website terecht gekomen??????

2 opmerkingen:

  1. Leuk gevonden maar verkeerde plaats en verkeerde tijd. Daar wil je toch niet echt zijn. Je moet je tijd nog aanpassen in de instellingen in je weblog. Mooi je dia's doen het!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. No slagget it hoopje ik wol mei it pleatsen fan dizze reaksje.....echt in moai blog hear! Ik ha tankber gebrûk makke fan de foto's fan de bieb dy'tsto makke hast. Ik bin der tige wiis mei, want ik sammelje safolle mooglik foto's foar myn oplieding èn foar myn eigen blog-yn-wurding

    BeantwoordenVerwijderen