dinsdag 3 februari 2009

Mijn vlieger




Alhoewel het nog steeds goed toeven is aan mijn prachtige meer en ik mij echt niet verveel (!) heb ik jammergenoeg een fikse verkoudheid opgelopen met lichte griep verschijnselen. Daarom vandaag alleen even gaan vliegeren. Ik heb ook een mooie foto van mijn vlieger gemaakt en ben daar mee gaan spelen op Picnik. Ik heb er een tekst opgezet, verschillende bewerkingen uitgeprobeerd en er toen een postzegel van gemaakt voor op de brieven naar het thuisfront. Na dit hele karwei bleek helaas, dat ik voor de uitvoering een andere versie van Picknik nodig had, een betaalde. Postzegel naar de maan dus! Gelukkig stond mijn vlieger erop, dus zal hij wel goed terecht gekomen zijn. Misschien kan ik bij heldere maan de maanmannetjes ermee zien spelen.
Het blijkt hieruit dus maar weer, dat ik eerst goed moet lezen. Er staat namelijk duidelijk op de 23 dingen site dat Picnik een eenvoudig manier biedt om afbeeldingen bij te snijden of te verkleinen en die geschikt te maken voor je blog.
Straks maar een nieuwe poging doen om een plaatje te bewerken en te publiceren.

1 opmerking:

  1. Hallo Yntskje, jij hebt je dus ook laten inspireren door een vlieger....

    BeantwoordenVerwijderen