dinsdag 27 januari 2009

Maandblad BILDTSTAR


BILDTSTAR
Originally uploaded by bildtstar
Vandag een oude editie van het maandblad Bildtstar gevonden, de Boston special. Helaas wordt dit "glossy" magazine niet meer uitgegeven.


Na 3,5 uur zwoegen eindelijk een beetje begrepen hoe Flickr in elkaar steekt en hoe je dingen op je weblog krijgt.Ik moet me er deze week beter in verdiepen om een beeld te krijgen wat je er allemaal mee kunt doen en wat het eventueel voor de bibliotheek kan betekenen.

2 opmerkingen:

  1. Nou Yntskje, ik wist wel dat het in je zat.
    Glossy op de voorpagina!!

    groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bildtstar,

    Volgens mij kun je nu wel de foto's bekijken.Ik had ze nog niet op public gezet.Bedankt voor de opmerking.Wat krijg je een flickr in je ogen van al dat geflickr(oeps) vind je niet? Er zijn wel ontzettend veel mogelijkheden.Ik ben nog laaaaaaang niet uitgekeken.Je zou wat meer tijd moeten hebben.

    Groetjes,
    Boekenbakkie

    BeantwoordenVerwijderen