dinsdag 27 januari 2009

Eindelijk gelukt


Chihuly glass sculpture
Originally uploaded by mahler711
Hoe moeilijk kan iets zijn!!!
Ik was alweer gaan zeilen met mijn Picasa boot, maar het zinde me niet. Toch maar weer terug in de Flickr boot en dit prachtige kunstwerk gevonden. ( met dank aan de fotograaf Mahler).
Het is een glas sculptuur van Dale Chihuly, op de site http://www.chihuly.com/ kun je nog veel meer prachtige dingen vinden. Ik ben een paar jaar geleden naar een tentoonstelling in Londen geweest, maar ook op Schiphol vind je deze glaskunst.

Wat kan een mens allemaal over het hoofd zien. Ik ben nu al zo lang bezig met ding 6 en plotseling zie ik de kreet "blog this" boven de foto staan en ja hoor fluitje van een cent!

1 opmerking:

  1. Hoi Yntskje ook ik heb boven de foto's op Flickr ontdekt het icoontje "blog this"

    Maar dan???

    groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen