dinsdag 20 januari 2009

Subtropische temperatuur




Mooi weer, dus ben ik vandaag maar eens gaan zwemmen in mijn digitale "vakantie meer". Gelukkig was de temperatuur subtropisch, dat lag niet zo zeer aan de ligging van het meer, maar meer aan een op hol geslagen cv in mijn computer kantoortje. Nadat ik opdracht 4 had gedaan, ben ik een kopje koffie gaan drinken met mijn wederhelft. Ik vertelde enthousiast, dat ik alweer een site had geopend, nu met RSS feeds, waarop hij antwoordde: Gelukkig heb ik een gewone fiets!

Ik heb dus een Netvibes site geopend en daar allerlei RSS feeds in gestopt. Het is wel handig om de tip van Rob Coers uit het filmpje op te volgen en in eerste instantie alle ongelezen berichten aan te merken als gelezen. Je ziet dan namelijk meteen of er vanaf nu nieuwe informatie op de door jou gekozen sites staat. Na een uur ontdek ik al de eerste vernieuwingen. Daarbij een site van basisbibliotheek Maasland met daarop een door Barack Obama in 2005 gehouden speech over “het belang van lezen”. Voor wie de Engelse taal goed beheerst hier de speech.
http://www.bibliotheekmaasland.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1224&Itemid=99999999&limit=1&limitstart=2

Ook als je Engels niet meer helemaal "je dat" is, toch leuk om te bekijken.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb nog een keer je filmpje gezien van de natte voeten. Thuis ook even met z,n allen gelachen. Je blijft in een deuk liggen. Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen