maandag 19 januari 2009

Al wandelend 23 dingen


Tijdens een lange wandeling heb ik mijn gedachten eens laten gaan over wat ik tot nu toe met internet doe en wat ik er mee wil gaan doen in de toekomst. Hier mijn "spinsels":



Ik stel me het world wide web maar even voor als een groot meer, gelegen tussen de bergen en met aan de oevers mooie stadjes. Ik ga op vakantie naar dat gebied en kan nu op drie verschillende manieren mijn tijd daar doorbrengen. Ten eerste kan ik gewoon aan een strandje gaan liggen luieren, kijken naar het water en de boten die voorbij varen. Dat doe ik niet, want dat is veel te passief voor mij. De tweede mogelijkheid is, dat ik dat ik elke dag even ga zwemmen en zo nu en dan eens een tochtje met een boot ga maken. Zo heb ik mijn vakanties aan dit meer tot nu toe besteed.


Maar er is een derde mogelijkheid bij gekomen. Ik kan ook allemaal verschillende dingen gaan doen, zoals zwemmen, snorkelen, surfen, duiken, kanoën, roeien, boottochtjes maken naar de stadjes aan de oevers, wandelingen maken in de bergen, misschien zijn er wel 23 mogelijkheden om dit gebied te ontdekken! Ik ga voor deze laatste optie en ik ben benieuwd wat ik tijdens deze vakantie ga beleven. Jullie horen nog van mij.












1 opmerking:

  1. Hallo Bildtstar, dat is een mooie vergelijking...en ook ik ben blij dat we Black Monday weer gehad hebben.

    groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen