maandag 20 april 2009

Ding 23

Aan mijn lange actieve vakantie is een einde gekomen. Ik ben vanavond begonnen met mijn koffers in te pakken. Wat heb ik tijdens deze vakantie veel spullen verzameld, ik zal er een tas bij moeten kopen en waarschijnlijk veel overgewicht hebben!
In mijn grootste koffer pak ik alle 23 dingen, waaraan ik actief heb deelgenomen. Deze koffer neem ik morgen mee naar de bibliotheek om er met mijn collega’s nog eens over te praten en de mogelijkheden voor toepassingen te zoeken.



In mijn eigen rugzak stop ik RSS prachtig verpakt in Netvibes, Flickr, Youtube, Podcasts, Google chat, Last.fm en last but not least mijn weblog Bildtstar.
Ik heb heel veel geleerd en alhoewel er erg veel tijd in is gaan zitten, heb ik het met heel veel plezier gedaan en hoop ik, dat er nog eens een vervolg komt. Dit laatste zal wel moeten als we bij willen blijven. Ik hoop, dat iedereen zijn weblog bij blijft houden. Ik vind het een leuke manier om met elkaar contact te hebben. Ook het chatten – schriftelijk en mondeling- moeten we er maar inhouden. Zo neem je makkelijk even contact op met een collega die je online ziet. (bv mijn vrijdag chatje met boekenbakkie).

Zo, dat was het en nu is het tijd vooor.............VAKANTIE!

2 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Jij bent dus ook al klaar, gefeliciteerd!
    En zo poëtisch verwoord.. Volgens mij werken er veel onontdekte literaire talenten in bibliotheken.
    Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Yntskje Annelies heeft helemaal gelijk, wat kun jij het mooi verwoorden. Alsnog gefeliciteerd. Heb je inmiddels het certificaat ontvangen?

    BeantwoordenVerwijderen