donderdag 2 april 2009

Ding 21 My Discoveries in Fryske Aquabrowser

Gister ontdekte ik dat in de Fryske aquabrowser een knop My Discoveries is toegevoegd. Ik heb me aangemeld en een paar titels toegevoegd. Wat ik wel jammer vind is, dat je de uitleg over wat het precies inhoudt pas kunt oproepen als je ingelogd bent. Op de site van bv bibliotheek Amsterdam kun je via Service en de link Aquabrowser uitgebreide uitleg over My Discoveries oproepen. Ook de site van bibliotheek Almere krijg je tenminste nog een korte uitleg voor je gaat inloggen.
Het werkt trouwens wel goed, want ook daar kon ik inloggen en mijn lijst te voorschijn toveren.

1 opmerking:

  1. Hoi Bildstar,

    ik heb het uitgeprobeerd en het werkt perfect. Ik zou het liefst nog wat extra dingen aan het profiel toe kunnen voegen en dan vriendjes met iedereen worden.
    Leuk...

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen