donderdag 5 maart 2009

Ding 13 Kantoortoepassingen


"Gedaan met onvindbare informatie, onduidelijke projectverlopen, verloren documenten... U vindt alle gegevens terug in één geïntegreerd systeem, vanuit uw comfortabele zetel."
Dit 13de ding is voor mijn werkzaamheden in de bibliotheek niet echt relevant, maar misschien is het wel interessant voor mijn collega's, ik ben benieuwd naar hun mening.
Wel heb ik een document in Google Docs geimporteerd en via Gmail "mededingers" uitgenodigd om dit document te "delen".

4 opmerkingen:

  1. Hallo Beppe Bildstar.

    Wat een leuk plaatje! hi,hi.
    Ik denk dat wanneer je aan een gezamelijk project werkt binnen het team , je dan wel samen aan een document kan werken.
    Dan kan het erg handig zijn. Lijkt mij.

    Groet Boekenbakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Boekenbakkie,

    Misschien kunnen wij samen een document maken over ons saneerproject in Menaldum.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt mij geen goed plan! Heb je niet een beter idee!!
    Er wordt trouwens aardig gesnuffeld in de oude boeken van Menaldum.
    Groetjes Boekenbakkie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Laat het saneerproject ook maar zitten, we kunnen beter het wijn- en port document van Doetie aanvullen!

    BeantwoordenVerwijderen